"Bebis"

Ja jag glömde ju skriva en rolig sak igår. Tindra har lärt sig ett nytt ord, hehe. Hon säger "bebii" (bebis)! Hehe! Det låter så himla gulligt. För igår när hon satt och lekte med sin docka som hon fick av Felix i present så sa jag åt henne "Är det en bebis Tindra?" och då säger hon rakt ut "Bebii". Och idag satt hon och lekte med "nallen" som följde med dockan och då sa hon det flera gånger! Det hörs jättetydligt att hon säger just bebis också, hehe. Sen säger hon "där (pekar på nallen) bebi"! Hon börjar bli så duktig min lilla snutta!

Idag är det dags för dagis igen. Mellan 10.30 och 12.30 ska hon vara där idag. På fredag ska det bli mest spännande. För då ska hon få prova vila där för första gången. Så då får jag inte glömma ta med mig snutten och nappen. Så idag medan hon är på dagis ska jag passa på att ta en svalkande dusch! Men min solbränna känns i alla fall bättre idag än vad den gjorde igårkväll. Så det är jäkligt skönt kan jag säga.

Nä nu ska jag ta och kika runt lite.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0