Blir galen!!

Jag vill ha tillbaka min kamera nu!! Fast det var ju dock bara en vecka sedan jag skickade in den..men dom har inte ens BÖRJAT laga skiten än! Jag följer reparationen på nätet och det står fortfarande "väntar på reparation"! Aja, inte mycket jag kan göra. Hade ju hoppats på att hinna få tillbaka den innan vi åker till skara, men jag tror väl aldrig att JAG kan ha sån tur?! Lär ju inte hända. Så jag vet inte riktigt hur jag ska ta kort. Lite jobbigt att dra fram videokameran så fort man vill fota, men det är väl så jag får göra.

Idag var det tänkt att vi skulle grilla. Men vädret ser inte toppen ut. Dock ser det ut som att det KAN spricka upp, för nu skiner solen lite. Så vi får väl se. Men blir det alldeles för dåligt väder sen så blir det tacos istället. Det är ju inte fyskam det heller, hehe. Annars vet jag inte..eller joo..det var nått vi skulle göra idag..men jag kommer inte ihåg vad...hmmmm....

Igår satte jag ju i slingorna i håret igen. Det är ju inte det lättaste att göra på sig själv..men aja, det blev rätt bra ändå. Lite för gult kanske, haha! Nåja, nästa gång jag färgar håret blir när min utväxt blir föööör mycket och då färgas håret brunt igen. Här kommer före och efterbilder.
FÖRE                                                                   EFTER

 

Vet inte om det syns så mycket skillnad på dessa bilder faktiskt..men jag ser i alla fall skillnaden. Snygg morgonfriss man fick också. Får nog gå och göra något åt håret snart. Jag vill klippa mig också. Få lite form på håret. För nu ser det bara hemskt ut faktiskt. Men vi får se..jag ska nog vänta lite till så att jag kan be frissan att klippa snedlugg på mig. Aja, får väl se när det blir.

Nu ska jag kika vidare lite till.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättesnyggt! Hela håret ser mycket ljusare ut!

2009-06-05 @ 12:34:17
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det vart ju snyggt! =)

2009-06-05 @ 23:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0