Dålig jag är då..

Vad dålig jag har blivit på att skriva i min blogg känner jag. Men vi har främmande jämt och jag känner att jag inte vill vara osocial med dom. Eller jämt, men mina småsyskon är ju här båda två och så har vi varit borta i helgen och allt sånt. Nåja, det blir nog bra.

Hade världens huvudvärk igår men tänkte att den går nog över bara jag får sova lite. Men när jag vaknade hade jag fortfarande huvudvärk. Blää! Jag har sån huvudvärk att jag mår illa alltså. Men nu har jag smällt i mig en alvedonbrus (det hjälpte inte illamåendet på traven kan jag säga!) så vi får hoppas att huvudvärken går över snart. Jag hatar att ha huvudvärk..!

Vad händer denna veckan då? Jaa, det känns som att vi har ganska fullt upp. Idag ska vi åka och hämta mopeden. Imorrn ska vi lämna in bilen på service (och hoppas att Ove klarar sin uppkörning för E-kortet). På onsdag ska jag börja packa för skara. På torsdag ska vi handla det vi ska ha med oss tänkte jag och packa det sista. På fredag åker vi till skara, hihi. Jag längtar faktiskt! Ska bli riktigt skoj tror jag. Så då är vi borta hela helgen och då lovar jag att det inte blir mycket bloggande, hehe! För då har jag ju inte ens en dator med mig. Däremot kan jag ju blogga från mobilen, så vi får väl se om jag gör det. Annars får ni väl hålla utkik på bilddagboken för jag lär säkert skicka in lite bilder dit.

Nä nu ska jag faktiskt kika vidare och se om man är populär någonstans, hehe.
Ha en trevlig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag provade och skulle skicka till bdb men det funkade inte. Hur gjorde du? funkade det på första försöket för dig? =)

2009-06-15 @ 15:05:34
URL: http://elaaine.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0