Det närmar sig!

Ja Tindras födelsedag närmar sig med stormsteg. Jag har ingen aning om vad vi ska bjuda på på hennes kalas. Funderade ett tag på smörgåstårta, för det är ju så himla gott. Och så bara någon kaka och kaffe. Sen funderade jag på att ha en vanlig gräddtårta bara. Men jag vet inte. Jag har beslutsångest som heter duga! Det blir ingen mat i alla fall. Så långt har jag kommit i planeringen. Aja, vi får väl se vad det blir. Får väl se vad Jesper vill ha också. Så det blir nog bra. Det blir inte en av varje heller, för det orkar jag inte. Nu ska jag inte älta det mer.

Idag ser det ut att bli väldigt fint väder faktiskt! Solen skiner och det var inte speciellt kallt ute. Kan ju alltid hoppas att det håller i sig. Men jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på i alla fall, hehe. Men då kan vi i alla fall sitta ute och Tindra kan leka ute i gräset. Men vi får väl se. Jesper börjar ju jobba klockan 15 också. Nåja, vi får väl se.

Igår såg vi nog den skummaste filmen någonsin. Det var ungefär som att man fick en sexualundervisning i homosexuallitet. Den hette "Another gay movie". Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den..den var rätt rolig, man fick skratta några gånger. Men jag har aldrig sett så många kukar och så mycket gaysex i hela mitt liv. Och ändå klassades denna film som komedi, haha! Jaa, jag säger då det.

Nä nu får jag faktiskt ta mig en snabbkik.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0