Dunder och brak!

Ja det kan man verkligen säga. Herregud vad det åskade här förut. Jag hörde hur det började regna som fan. ÄNTLIGEN! Tänkte jag. Men det kändes så himla kvavt och äckligt så jag tänkte, det börjar säkert åska. Och vad händer? Jo det smäller till utav bara h-vete så jag höll bokstavligt talat på att skita på mig! Det var hemskt vad det åskade. Och jag fick ju plötsligt väldigt tråkigt där jag nu satt och hade dragit ut tv, dator och allt annat nödvändigt. Så jag satt vid ingången till baksidan och kollade på alla blixtar. Jag hatar att vara ensam när det åskar. Men jag är lite facinerad av blixtarna faktiskt. Så jag tycker samtidigt det är roligt att sitta och kolla på dom. Kanske därför jag tycker att det är spännande att åka bil när det åskar, hehe. Aja, så är det.

Jag som precis satt och höll på med min bloggdesign när det brakade loss. Fick stänga ner alltihop. Men nu har jag i alla fall fixat mig en ny header. Vad tycks? Vet inte om jag ska ändra bakgrundsfärger och sånt, fasst detta känns ganska somrigt och bra, hehe. Så vi får väl se. Jag kanske låter den vara som den är. Jag blev rätt nöjd faktiskt. Än så länge i alla fall, hehe.

Nä nu ska jag alldeles strax gå och nana. Och hoppas på lite friskare luft till imorrn. Och inte fullt lika varmt....
Sov så gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0