Fruktansvärt skittrött!

Ja idag är jag så fruktansvärt himla trött alltså. Somnade sent och uppe före tuppen p.g.a Tindra. Provade idag och se om det funkade att ge henne välling så att hon kanske kan somna om sen. Men icket det. Men denna gången är jag nästan helt hundra på att hon vaknar för att det är för ljust. Så jag ska nog sätta in tjocka gardiner i hennes rum. Och jag ska försöka få upp dom idag. Så att man kan dra igen gardinerna och göra det aningen mörkare. Så mitt projekt idag är att komma något sånär i ordning i hennes rum. Med gardiner och rubbet. Jag känner att jag får ta lite i taget för så ont som jag hade i min rygg igår..aa jag vet inte vad! Så så ligger det till.

I övrigt så har jag fortfarande kameraabstinens. Jag förstår inte riktigt hur jag ska klara av detta. Men men, det får väl gå. Jag som har modeller som väntar på att få bli fotade. Rackarns. Det hade jag ju glömt bort. Måste skicka ett pm till dom och säga att jag inte kan fota dom nu att det får bli senare. Ååååh vad förbannad jag blir!!! Ingen som har en systemare att låna ut till mig ett par veckor? Nää, trodde väl inte det egentligen heller.

Fy sjutton vad varmt det har varit hos oss hela helgen. Solen skiner och det har varit ca 45 grader varmt i solen. Det är faktiskt äckligt varmt. Men vissa dagar har det fläktat lite i alla fall, så det har inte varit outhärdligt. DET är bra! Och nu är klockan ca 8 på morgonen och det är redan 28 grader varmt. Så hur ska denna dagen sluta då? Vi får väl se.

Nä nu ska jag faktiskt kika runt lite innan lillhjärtat vill ha lite yoghurt och smörgås.
Ha en trevlig dag!

P.s. Nu ska jag börja ta tag i mitt bloggande igen! D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0