Fy åt h-vete!!

Jaa, vad ska jag säga. Man får sona för att vara utomhus när solen skiner. Jag satt och solade "medvetet" i MAX en timme. Brännt mig som fan! Sen sprang jag ju runt och lekte med Tindra och hon fick bada i sin pool och sådär och då brände jag mig ännu mer. Ska visa bilder....





Jaa, som ni ser..BRÄND!!! Det svider som fan kan jag lova! Inte alls skönt. Men men, man får väl skylla sig själv som är utomhus i solen. Tindra hade ju i alla fall på sig sin uv-dräkt. Ska lägga upp massa bilder på bilddagboken snart så då får ni väl kika.

Vi åkte i alla fall och tog ett kvällsdopp ute på mollön. Herregud vad varmt det var i vattnet! Visserligen var ju jag bara precis vid stranden nästan för Tindra satt och plaskade. Men herre vad den ungen älskar vatten! Hon älskar att sitta och plaska och skrattar HÖGT när hon är i vatten.

Nä nu ska jag ta och käka lite!
Hörs imorrn!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0