Grejar och grejar.

Ja idag har jag grejat ännu mer. Har hängt upp gardiner i vardagsrummet och Tindras rum. Sen har jag även grejat iordning i Tindras rum så nu står alla hennes leksaker på ett och samma ställe, sängen är renbäddad och iordninggjord. Blev lite mysigt faktiskt men hon ska få nya gardiner där inne, och en ny matta och sådär. Sen har jag tvättat lite. Ska alldeles strax gå och hänga upp den. Hängt upp tavlor i Tindras rum har jag också gjort. Känner mig lite duktig faktiskt. Men jag ska väl gå och småplocka lite här ikväll när Tindra har lagt sig. Så är det.

Annars är det ju äckligt varmt idag. Har varit ute på torp och fixat en grej. Sen handlade jag lite också. Så nu har vi käkat grillat. Det är ju så snuskigt gott alltså. Det blev karrékotletter med potatissallad (grill) och beasås. Jesper och Mikey åt pommes till istället.

Undra om det går nått bra på tv ikväll..? Ska nog kolla det. Kan vara skönt att sätta sig ner och glo på tv efter att man gått och plockat. Sen kommer ju dom och hämtar nyckeln också. Dom skulle väl vara här vid halv 6 tror jag dom sa. För hon jobbade tydligen till 16 eller nått sånt. Jaja, vi får väl se när dom dyker upp.

Nä nu ska jag spela en chicago med Mikey.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0