Härligt!

Ja det hade gått lika bra på dagis idag. Jag fasar dock för morgondagen. Då ska hon äta där för första gången. Och hon gillar ju INTE min hemlagade mat utan det är bara burkmaten som duger. Hur ska det då gå på dagis imorn? Jaa, det återstår att se. Imorrn ska vi i alla fall säga "hej då" för första gången. Igår och idag har jag ju bara gått när hon inte sett mig. Men imorrn ska vi säga hej då. Undra hur det kommer gå. Ska bli spännande.

Nu ska vi alldeles snart åka och handla. Och jag är lite sur. Jag hittar inte min kameraladdare. Men jag får leta den snart. För jag är lite sugen på att åka och bada. Hellst hade jag väl velat åka till gardis eller sikhall. Där är det fint att bada. Men det är så himla långt härifrån. Men vi kanske kan göra det någon dag. Annars får jag väl åka själv, hehe.

Nä nu måste jag försöka få i Tindra lite mat innan vi åker och handlar.

Och du..jag ödslar ingen mer tid på dig längre..du är inte värd ett enda ord till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0