Hemkommen

Ja vi stack ju till vänersborg/trollhättan förut. Hämtade Alex grejer. Sen åkte vi och tömde Jespers kort och sen vidare till överby. Provade om Carena double swing gick in i våran bil..och gissa vad? Det gjorde den!!!! Så det lutar faktiskt att vi köper den istället. Känns lite tryggare enligt mig fastän jag vet att det är många som är nöjda med p&t. Men jag ville ju hellst ha en vagn med hårdlift och det kanske jag kommer få nu. Men vi får se. Är väl inte helt bestämt ännu. Jag har inte lyckats övertala Jesper helt och hållet, hehe. Men det SKA gå, det har jag bestämt! Sen gick vi bara runt och kikade på utemöbler och sånt, hittade dock inget intressant. Ska kolla på jysk också. Får väl se vad vi hittar.

Vad ska jag göra nu då? Jag hade tänkt göra nya slingor, men håret skulle inte vara nytvättat och jag duschade ju imorse så jag får göra det imorrn istället. Alex får hjälpa mig, hihi. Så det blir väl att ta det lugnt ikväll tror jag faktiskt. Kanske spela lite kort eller nått.

Nu ska jag kika vidare.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Golf är som latin för mig jag förstår ingenting hihi..

Hoppas att du & magen får en skön kväll!

Kramar<3

2009-06-03 @ 17:32:45
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Jennyli

Hejsan!



Spännande o kika på syskonvagn! :D Vill avråda lite från Carenan faktiskt, den är billig men den håller inget vidare. En vän till mig hade en sådan, men den gick sönder hur många gånger som helst, så hon tröttnade och sålde den! Det man bör tänka på när man väljer syskonvagn är att den kommer få tåla en hel del påfrestningar! Två barn väger en hel del (ffa när de blir lite större!) och det blir mkt slitningar på vagnen. Carena är inget hållbart märke tyvärr, kvaliteten är helt klart under kritik!Vi har en Babytravel (har oxå hårdlift) och vi är nöjda. Förutom att det är lufthjul, så vi har haft punka 2 ggr.. lite bökigt men annars är vi kanonnöjda! Ångrar grymt att vi inte la ut lite mer pengar på syskonvagn o köpte en emmaljunga eller p&t istället.. Men vi använder vagnen väldigt mycket, så vi kanske sliter lite extra på den s



Sköt om dig! kram

2009-06-04 @ 10:03:10
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0