Kvällningen

Idag är jag RIKTIGT sur för att jag inte har min kamera hemma. Jag släppte ut katterna på baksidan och fick syn på en underbar himmel! Alldeles rosa och röd. Vissa moln var blå och rosa..aa det går inte beskriva. Önskar att jag hade kameran *gråter en skvätt*. Försökte fota med kompakten, men det blir ju inte ens i närheten lika bra. Himlen ser mer orange ut. Kolla själva:





Men jag har ju hittat på ratten på kompakten att det faktiskt ska gå att fota i manuellt läge men jag fattar fan inte hur man ställer in inställningarna. Det är fan krångligare att ställa in dom i en kompakt än i en systemare! Moget! Hmm..nej jag är inte det minsta bitter och NEJ JAG KLAGAR ALDRIG!!! Haha där fick ni dagens skämt också. Fuck off!

Nu ska jag gå och lägga mig och sura!
God natt då!

Kommentarer
Postat av: tant

Va då katterna, har ni fått till baka en :O

2009-06-09 @ 01:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0