Så var det över!

Ja då var kalaset överstökat också. Tindra åt tårta så det stod härliga till, hehe. Och kakor skulle hon också ha! Så nu har hon fått massa fina presenter också. Synd bara att det är så jäkla varmt inomhus också, men det var för varmt på våran baksida för att sitta ute, för Tindras skull då. Men det är ju nästan så att man funderar på att dra till stranden. Jag gillar ju dock inte att bada i saltvatten men hade ju vart skönt att komma ut i alla fall. Jag funderar på att göra någon sallad idag. Så att man kan få i sig lite nyttigare saker än pizza, mcdonalds och massa sprit (pik).

Det är egentligen inte så konstigt att folk går upp i vikt när man sitter på sitt feta arsle, käkar pizza och mcdonalds. Visst, självklart äter jag också sån mat men inte så ofta och inte var och varannan dag. Det var ofta förr, men inte sen jag bestämde mig för att gå ner i vikt. Nu skiter jag i vikten för nu vet jag att viktkurvan ändå kommer att gå rakt uppåt. Men men, det är väl deras val antar jag.

Det blir nog att åka en sväng till bodelle lite senare. Nixuz och Julia är påväg hit nu så dom kanske vill följa med. Jag åker till bodelle för Tindras skull i så fall, för där kan vi sitta i skuggan. Sen kan Tindra få leka med sina nya leksaker som hon fick idag med. Anledningen till att vi inte är ute i den stekande solen är för att jag inte vill att Tindra ska bränna sig då det inte är bra att smörja in dom små för mycket med solskyddskrämer och sånt. Men det kanske vissa är för tröga för att fatta (PIK).

Nåja, nu ska jag gå och hoppa på Mikey som ligger i våran soffa och sover.
Ha en trevlig dag alla tjockisar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0