Snyggve!

Ja jag har nu tänkt visa en väldigt vacker bild på min kära gubbe. Lova mig att inte dö bara, haha! Vi skulle nämligen åka och bada och Jesper ville se ut såhär:



Men det är ju tur att han har lite vett i huvet i alla fall och tänkte på att det finns andra folk, och framförallt barn, på stranden också. Hahaha! Men fatta att detta hade varit en syn för sig att se på en badstrand!?

Som sagt så var vi och badade förut. Första gången i havet för Tindra, hihi. Hon tyckte att det var skitkul faktiskt! Hon satt och plaskade som aldrig förr och kröp runt. Hon ville till och med ut på en simtur men då hann Jesper stoppa henne. Hon kröp nämligen längre och längre ut, haha! Nåja, vi kommer att åka och bada fler gånger. Men det var änna skönt att vara ute på kvällen. Det var inte riktigt lika varmt ute men vattnet hade ändå värmts upp hela dagen om man säger så. Får väl se om vi åker ut en sväng imorrn med. Det är fint där ute. Jag hade ju varit där en gång förut, men visste inte att det hette så. Saxenhov hette det i alla fall. Så dit blir det nog fler gånger i år.

Kalaset gick bra det med, några få bilder finns på bilddagboken. Kalaset varade ju inte så länge så jag hann inte ta så många bilder, men några blev det. Plus att det finns lite MOBILbilder från badet. Jävla Jesper hade ju snott mitt minneskort och glömt sätta tillbaka det i min kamera. Mupp!

Nää nu ska jag sluta skriva och gå och vara social med mina kära kompisar..

Kommentarer
Postat av: Kadri-tävling pågår

hahaha vad snyggt. kanske skulle köpa till mannen till julklapp trots allt

2009-12-19 @ 19:52:42
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0