Spännande värre!

Ja jag satte mig precis vid datorn, tänkte kolla mailen och sådär. Då ser jag att jag har fått ett mail på engelska. Det var en kvinna som var intresserad av att köpa våran bil. Hon skulle bo i Sverige i två år och vad jag fattade det som så finansierade hennes företag allt. Ingen aning. Men jag fick i alla fall svarat på det mailet trots min kassa engelskastavning. Hoppas hon förstår vad jag skriver, haha! Så nu får vi se. Hon skrev i mailet att hon kunde betala CASH imorrn! What??! Redan imorrn? Vad ska jag göra utan bil?? Haha! Jaja, skulle vara skönt att bli av med denna dyra börda i alla fall. Kanske vi kan köpa en annan bil. EN KOMBI!! Ska bli spännande att se vad som händer nu i alla fall.

Det hade gått superbra på dagis idag med. Och vet ni vad? HON ÅT MATEN OCKSÅ!! Kors i taket! Trots att det inte var burkmat! Men mammas mat, den duger INTE! Tack för den Tindra! Haha. Jaja, nästa vecka har hon fått ungefär samma tider. Men på fredag nästa vecka ska hon vara där mellan 9.30-14.00. Då ska hon pröva vila där för första gången. Då får vi se hur det går då, hehe.

Nä nu ska jag ta en snabbkik innan vi ska åka.
Ha en trevlig dag!

P.S Jesper hittade min kameraladdare!!! Så ikväll ska jag ut och fota, det kan jag lova!! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0