Varmt!

Ja herregud vad varmt det är! Blir det lika varmt idag som igår tror jag minsann att Tindra ska få bada i sin nya pool som hon fick av sin farfar igår. Hoppas att det följde med en pump till. För den var rätt stor. Annars får vi väl åka och köpa en, hehe. Om nu inte Jesper orkar blåsa upp den. Men det återstår att se. Skulle ha haft en vattenslang också, för då kan man koppla den till poolen på nått sätt och så sprutar poolen vatten som en vattenspridare ungefär. Hade varit lite kul och se vad Tindra hade tyckt om det. Men vi får väl skaffa en vattenslang helt enkelt.

Vad ska vi annars göra idag? Jaa, jag ska ut och fota bilen i alla fall. Sen ville Alex ut till torp om hon hade fått sina pengar. Hon ville shoppa kläder, hehe. Så vi får väl se om vi åker ut dit. Sen funderar jag på vad vi ska äta idag. Salladen som jag gjorde igår blev SVINGOD! Mums! Men idag då? Känns som att jag inte vill äta varm mat idag heller. Kanske skulle köpa hem någon baguette och göra en egen röra..? Nåja, jag vet inte..får väl fråga herrskapet vad dom är sugen på för mat idag.

Nä nu ska jag ta och kika vidare.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0