What?! Why...?

Varför ska vädret vara så jävla dåligt hela tiden för??? Kan det inte komma lite sol och värme? Nu har vi fått det regnet vi behövde. Vi behöver inte mer! Kom igen nu! Lite sooool tack! Det vill jag ha! Nåja,huvudsaken är att det blir fint väder över midsommar när vi är i skara.

Och jag har fortfarande inte fått mina jävla skattepengar! Så nu börjar jag faktiskt bli lite bitter. Eller jaa, inte så lite heller. Sen har dom ju inte ens tagit in min kamera för att laga den utan det står FORTFARANDE väntar på reparation!!! Hur normalt är det att en grej får vänta på reparation i två veckor???? För imorrn är det två veckor sedan jag skickade in skiten. ÅÅÅHH nu skiter jag i detta! Jag lägger ner allt vad fotografering heter. Jag säljer fan kameran. ÅÅåh vad jag är på riktigt dåligt humör nu. Bara för att INGENTING går som jag vill just nu! SUCK SUCK SUCK!! Hjälp mig..

Undra vad man ska göra för mat idag då? Jag blev lite sugen på kyckling. Antingen en såndär man bara stoppar in i ugnen eller en färdiggrillad. Fast en sån i ugnen låter mer lockande. Ska fråga Jesper vad han tycker om mitt förslag.

Haha det är tur att man har en underbar dotter. Hon gör en på bra humör. Jag satte på lite musik i datorn och hon sätter sig och dansar och sjunger, hehe. Underbart! Lady gaga - Pokerface och Flo rida - right round. Det är grejer det. Haha! Fasst allt går att lyssna på med lite sväng i. Min lilla sötunge.

Får se om Krewer har bilen hemma idag. Hon har lovat hjälpa oss att köra lite skräp. Hade varit skönt att få det gjort. Sen måste hon ju komma hit och kolla på lägenheten med. Det har ju inte hunnits med än med tanke på att hon varit i Luleå. Ska snart skicka ett sms till henne tänkte jag.

Föresten. Det var någon som undrade om Tindra har blivit bättre och inte vaknar så tidigt sen hon fick eget rum. Faktiskt så har det blivit bättre! Hon sover till 7 som hon brukar och det är fruktansvärt skönt. Fast nu 2 dagar i rad har hon vaknat 1 gång mitt i natten. Inatt vaknade hon klockan 2.15, precis innan Jesper kom hem från jobbet och tydligen somnade hon inte om fören 4. Jesper kom ju som sagt hem så han fick ta henne inatt eftersom jag måste kliva upp på morgonen. Tack för det säger jag! Men men, hon är rätt trött nu på morgonen så jag skulle tippa på att hon snart vill vila för första gången.

Spelade ju the sims 3 hela kvällen igår. Men jag måste säga att jag tycker att det är lite jobbigt att man måste hålla ner höger musknapp för att flytta på "kameran". Förr så var det bara skjuta fram musen åt det håll man ville att kameran skulle gå. Det var mycket bättre. Men man kanske kan ställa in det någonstans? Jag vet inte. Jag får nog sätta mig och spela lite ikväll med, hehe.

Oj vad jag svammlar nu.
Nu får jag sluta..
Ha en trevlig dag i regnet!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ring dem och fråga va som händer med kameran så att de inte har glömt skicka den vidare eller har kommit bort, 2 veckor ska det väl ändå inte ta innan de börjar titta på den

2009-06-11 @ 21:50:30
Postat av: Laban

Skön musik din dotter dansar till =) Peace & <2

2009-06-12 @ 10:08:06
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0