Yippie!!

Snart har man photoshop cs3 i datorn, hihi!! Jag hade cs2 innan, men det började krångla som fasen och jag hittade inte skivan så det sket sig. Men nu har jag cs3 så jag kan garantera att jag kommer sätta mig och leka lite sen, hehe. Måste ju testa det. Det är ju på svenska med ME LIKE!! Tack Frida!

Nu är Frida ute och promenerar en sväng med lillan. Dom skulle väl gå ner till Kajsa tror jag. Gott för lillan att få lite frisk luft trots att det är dåligt väder. Jag sitter och funderar lite på vad vi ska köpa till Tindra i 1års present. Och jag tror faktiskt att jag vet vad vi ska köpa, hihi. Jespers mamma skulle nog köpa en bobbycar tror jag och Signe och Björn skulle köpa släpet, det blir bra det. Sen får vi väl se vad hon får mer för roligt.

Nä nu måste jag faktiskt ta en snabbkik.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0