Döende = jag

Nää, kanske inte riktigt så brutalt, men känns nästan så. Har nu tränat så jag nästan svimmat! Den där träningvideon är ruskigt jobbig. Deanne Barry - aerobic sexy lessons, jag rekomenderar den verkligen. SKITJOBBIGT men otroligt roligt! Men man märker verkligen hur kass kondition man har. Aja, får väl se om jag lyckas klara hela imorrn. För imorrn kanske grannen ska vara med och då sporrar man ju varandra till att fortsätta. Men det blir nog bra detta!

Undra vad man ska göra imorrn. Åka till öppna förskolan kanske? Får väl se. Kanske inte ens orkar mig upp ur sängen, haha! Och nu blev jag hungrig med så jag kanske skulle ta och käka min panpizza? Får nog bli så.

Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst.

Haha! Härligt att du gillar den! Sprid gärna vidare den! :)

2009-03-11 @ 20:59:40
URL: http://Http://szerafia.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej, tänkte bara höra vart du har fått tag på den dvdn? :$ Är lite smått sugen på att testa själv. :P

Ha det så bra. Kram

2009-03-12 @ 05:41:54
URL: http://lottchen88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0