Förbannad!

Ja det är vad jag är. Här hade man planerat och ta en skön morgonpromenad så att jag kunde få fota lite i vårsolen. Och vad händer? Jo det har kommit typ en decimeter snö!! Så jäääkla irriterande alltså! Kolla här bara..



Och det värsta av allt är att det fortsätter VRÄKA NER!!!



Fy så irriterande alltså! Jag som trodde att våren hade kommit på riktigt, sen kommer ett sånthär skitbakslag! Gud var arg jag blev.

Jaha, så vad ska vi nu göra fram till att vi ska åka då? Jo för till trollhättan ska vi fortfarande, haha! Där kan nog inget stoppa oss förutom om inte fotografen skulle kunna komma, för då har vi ingen nyckel till studion heller. Men det går nog bra, han har ju inte hört av sig än i alla fall. Så det är det enda jag ser fram emot idag..!

Nu ska jag sluta skriva........

Kommentarer
Postat av: Emelie

så jävla jobbigt med all jävla snö! och på tv i morse sa dom att det skulle fortsätta så här TILL BÖRJAN AV MAJ!!! jävla skit väder (sur)

2009-03-27 @ 09:38:35
URL: http://emeliesbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0