Före och efter mustachen!



Japp såhär såg man alltså ut innan vaxningen!
Och såhär såg man ut efter!


Sådär lagom röd i ansiktet efter träningen med, hehe!
Fy i helvete vad ont det gjorde, men det var det värt! Nu kanske man till och med kan sminka sig så att det ser snyggt ut och inte ha svarta fula hårstrån som sticker ut från ansiktet! Ser nu att jag har missat lite preciiis under näsan, så det får åtgärdas. Man kan ju inte gå runt och se ut som hitler heller, haha!

Nåja efter dessa strapatser blev det som sagt träning. Provade något nytt som hette Zumba cardio party. Men jag tyckte inte att det var speciellt roligt, så jag kör nog inte den igen. För jag måste verkligen ha kul genom hela videon annars tappar jag motivationen. Så nu ska jag sätta mig och leta annat. Annars får jag väl köra på den gamla vanliga, hehe. Plus pilates då! För det gjorde jag idag. Jag stängde av zumban, satte på den andra, körde en halvtimme och sen några pilatesövningar bara för att stretcha typ. Känns bra i alla fall. Vägde mig idag med. Har gått ner ett halvt kilo. För jag råkade visst gå upp ett halvt så förra veckan vägde jag 69 och idag vägde jag 68,5. Yiiiees! Plus att jag hade minskat 2 cm i midjan med!

Nä nu ska jag sluta pladdra.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte tipsa om dom bästa o roligaste träningsvideorna??:)

2009-03-09 @ 21:47:40
Postat av: Melissa

tack tack :)

2009-03-10 @ 07:22:05
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0