God kväll..eller nått..

Nu ska jag göra ett nytt försök att blogga..inte för att jag egentligen har nått att skriva om, men jag tänkte visa en liten bild. En bild på utsikten från Katja och Classes altan. Jag vill också bo som dom, hehe. Kolla här:



Riktigt mysigt bor dom faktiskt. Sen tog jag lite bilder på barnen, men dom är upplagda på http://mrsanderss0n.bilddagboken.se/ fick kort på alla utom Jonathan..han var försvunnen när min kamera var framme. Men vi träffas väl förhoppningsvis fler gånger!

Sen ska jag bara göra en sånhär utmaningstjosan..nått test 2009 eller nått sånt. Sen ska jag se om det är nått bra på tv. Ha en trevlig kväll!

2009 testet


För två år sedan:
Hur gammal var du? 20

Vilken klass gick du i? Ingen
Vad hade du för hårfärg? Brunt tror jag..
Hur lång var du? Samma som nu..1.60..
Hade du någon pojk/flickvän? Japp!
Vad brukade du göra på fritiden? Festa, umgås med kompisar..aa..
Hur såg du ut? Som nu fast lite tyngre :P
Var allt bättre då? Nää
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Nää
Har du förändrats? Ja!
Om ja, på vilket sätt? Många sätt..jag har gift mig, jag har fått barn..livet har förändrats radikalt!

För ett år sedan:
Hur gammal var du? 21
Vilken klass gick du i? Fortfarande ingen..
Vad hade du för hårfärg? Vid den här tiden förra året var jag nog rödbrun i håret.
Hur lång var du?: 1.60
Hade du någon pojk/flickvän? ja
Vad brukade du göra på fritiden? SOVA!! För jag var gravid vid den här tiden förra året..
Hur såg du ut? TJOCK som fan..KORT hår..hmm jaa..
Var allt bättre då? Nää..
Skulle du vilja gå tillbaka dit? Njao..jag vill bli gravid igen..bara inte nu..
Har du förändrats? jopp.
Om ja, på vilket sätt? Samma som för 2 år sedan..barn och gift..man förändras..bättre eller sämre? Ingen aning..

Nu:
Hur gammal är du? 22½
Vilken klass går du i? Men ingen!
Vad har du för hårfärg? brunt
Hur lång är du? 1.60
Har du någon pojk/flickvän? Jag är gift :D
Vad brukar du göra på fritiden? Umgås med familjen, fotograferar mycket, umgås med kompisar
Hur ser du ut? Brunt mellanlångt hår, kort, några kilon lättare :P

Har du:
Kysst någon? Nää aldrig va?!
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? jaa, varje natt ;)
Hånglat med någon? Vad är det? :P
Slagit ner någon? Jopp
Fuskat på prov/läxförhör? Jopp
Blivit kallad hora? Jopp
Kallat någon hora? Jopp
Druckit alkohol? Jopp

Vem:

Är din bästa vän? malin :)
Skrev du senast till på msn? martina
Kramade du senast? Tindra
Pussade du senast? Tindra
sov du hos senast? Hemma..
Kan du lita på till 100%? Jesper
Kan du säga allt till? Jesper
Ringde dig senast? Jesper
Skickade ett sms till dig senast? Malin
Skickade du ett sms till senast? Malin

Vad:
Drack du senast? Vatten

Köpte du senast? Mat
Gjorde du igår? var först i Borås..sen blev det krogen :)
Ska du göra imorgon? Träna på kvällen..
Vill du göra just nu? Sova :P
Åt du senast? Korvstroganoff
Är närmast dig som är rosa? Mitt nyckelband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0