God kväll..eller natt..

Ja det blev visst en liten utgång för mig ikväll. Var inte riktigt meningen faktiskt. Men när jag åkte från Borås så hade Jespers "syster" Malin ringt till honom och frågat om inte jag ville hänga med ut. Och så blev det också. Det var rätt dött trots lönehelg. Gick till Harrys, men där var inte ens dansgolvet öppet..varken uppe eller nere..helt sjukt. Så då gick vi till cheers istället..men det var så konstigt folk där..plus att jag kände mig som en kärring på typ 50 bast..och aa..jag var nog en kärring för när vi gick till kampenhof när krogen hade stängt..då blev jag faktiskt kallad för kärring..av en gubbe som var iaf DUBBELT så gammal som mig..så aa..jag vet inte..jag kanske börjar bli för gammal för att gå ut på krogen..trots mina ynka 22 år..haha! Nåja, jag hade kul i alla fall. Och jag lyckades faktiskt bli lite full fastän klockan var halv 12 innan vi ens kom ut, hehe. Men jag tror att jag hann dricka 2 drinkar (6cl) och en öl på ungefär en timme, så det slog rätt bra uppe i huvudet faktiskt. Men som sagt..det var trevligt i alla fall, fastän jag inte hängde med på efterfesten ute på orust, haha!! Orka åka till vräland liksom! :P

Nä nu ska jag gå och sussa! Så att jag orkar mysa med min lilla toka imorgon! :)

God natt och hoppas att ni inte har glömt ställa fram klockan en timme nu!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0