GOD MORGON!

Ja idag kan jag verkligen säga att det är en god morgon! Vi har fått sova inatt, helt underbart! Men mest för Tindras skull tycker jag att det är underbart. Hon har verkligen sovit bra inatt efter den jobbiga kvällen. Och hon sov länge med! Hon väckte oss först 5 i 9, hehe. Och det resulterade i att Jesper försov sig. Han drömde att han ställde larm på telefonen men det hade han ju inte gjort, så han försov sig, haha! Men det är ändå bra för Tindra att hon fick sova så länge ostört. Så idag känner jag mig faktiskt pigg och utvilad. Sitter och funderar vad man ska hitta på idag. Nån som har nått bra förslag? Kanske skulle ta bussen ut till torp och handla lite till ikväll? Får väl se om jag orkar. Annars får vi väl stanna hemma och bara mysa jag och Tindra. Kan vi behöva. Fast jag är lite rastlös, vi har ju varit hemma konstant över en vecka så det är lite spring i mina ben om man säger så.

Och jag längtar till imorrn kväll! För då ska jag fan träna! Nu skiter jag i om jag fortfarande hostar lite granna, för jag SKA träna imorrn. Blir nog en aerobics och sen får jag nog prova den där hip hop träningen på måndag. Jag ser i alla fall fram emot att äntligen få släppa krafterna lös, haha! Ska bli riktigt skönt!

Nu märks det att jag håller på att bli frisk, för titt som tätt släpper mina lock i öronen. Jag har ju haft lock i öronen konstant sen förra onsdagen, så det är nog det skönaste av allt, JAG KAN HÖRA IGEN, haha!

Nä nu ska jag sluta svammla och försöka få i mig lite frukost.
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0