God morgon Sverige!

Ja då har man lyckats kliva upp ännu en morgon. Härligt! Och vädret ser inte helpjåkigt ut så det ska bli skönt att komma ut på en morgonpromenad snart! Japp ni läste rätt. Jag, Tindra och Krewer ska ut på en morgonpromenad. Krewer skulle vara här 9 så då ska vi försöka vara klara. Men det är nog inga problem. Tindra har ju redan ätit och hon ska ju ha sin vilostund då, så förhoppningsvis somnar hon i vagnen en stund. Ska försöka ta med mig kameran med, kanske man kan få någon mer bild på något vårtecken, hehe. Får väl se. Jag har blivit rätt dålig på att ta kort nu för tiden. Men det är väl för att jag vill ha något nytt att fota. Så vi får väl se hur det går. Undra om vi ska gå den gamla vanliga rutten eller aa, vi får väl se.

Sen efter promenaden måste jag hoppa in och ta en snabbdusch, för sen ska vi hem till Jespers mormor på lunch. Det blir nog trevligt. Sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Eller jo, ikväll kommer Krewer hit och vi ska träna. Får väl se vilken video det blir. Och så är det ju bra på tv ikväll, hehe. Fast det kanske bara är jag som tycker det? Det är i alla fall förlossningskliniken och efter det så är det riskförlossningar. Jag tycker det är spännande att titta på faktiskt. Jag vet inte vad det är, men det känns som att jag blir mer förberedd IFALL att nått skulle hända vid nästa förlossning. Ifall att jag behöver akut ks eller om man skulle få havandeskapsförgiftning eller nått annat. Men det vet man ju aldrig fören den dagen det händer.

Nä nu ska jag sluta snacka en massa strunt!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej :)

Väldigt fin blogg :D

2009-03-18 @ 14:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0