KUL!!!

Nu är det dags igen! Den 27 mars ska jag få åka till studion i trollhättan och provfota igen. Wiiie! Jag längtar! Jag ska ha med mig grannen och Krewer så dom ska få lite fina bilder. Får vi hoppas i alla fall, hehe. Jag har ju inte så mycket erfarenhet att fota i studio så det ska bli svinroligt! Jag har ju provat en gång, men det blev bara några få bilder för Tindra blev hungrig. Men nu ska inte Tindra med så jag kan ägna all min uppmärksamhet till kameran och mina modeller, hehe. Jag längtar!! Förhoppningsvis har jag väl fått min kameraväska innan dess med så jag slipper ha med mig 2 väskor bara för att få med mig båda objektiven. Men den borde ju ha kommit till dess tycker jag. Dom skulle ju ändå skicka grejerna på måndag. Vi får väl se, dom är ju inte direkt snabba på det där stället.

Idag blir det nog att ta en liten promenad. Blir ingen lång, men skönt att få gå själv en sväng. Få skruva upp musiken på MAX och bara traska. Utan att behöva tänka på barnvagn och sådär, kan gå hur snabbt jag vill. Sen får Jesper och Tindra komma efter i bilen. För Jesper ska ju som sagt hämta en minibuss så då måste jag köra bilen hem. Sen blir det nog att åka och köpa lite kött och eventuellt premiärgrilla ikväll. Härligt värre! Nu blir ni avundsjuka va? Haha! Näädå skämt och sido. Det ska bli mysigt i alla fall. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra senare ikväll. För Jesper och folket lär ju gå och lägga sig senast 21 eftersom dom ska upp och hoppa klockan 3 inatt. Nåja, vi får väl se. Kanske hoppar över till grannen eller nått.

Nä nu vakna dotra så då blir det till att väcka gubben med!
Hoppas alla får en trevlig dag!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

sv: ja men eller hur! hon var faktist söt förr!

2009-03-20 @ 10:00:45
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad kul vännen !! :D

2009-03-20 @ 21:41:33
URL: http://emeliesbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0