Nattsuddare!

Ja jag trodde ju att jag skulle kunna lägga mig tidigt idag. Men nu är jajg piggare än jag vet inte vad. Och det vet jag en till som är. Tindra ligger inne i sin säng och tjötar om nått hon tycker är intressant. Hon har väl snart varit vaken en timme eller nått. Tycker synd om henne för att hon hostar så. Funderar på att ringa bvc imorrn och fråga om man kan ge dom små någon form av hostmedicin innan hon ska sova, för då kanske hon sover bättre. Ingen aning men jag får nog ta reda på det.

Aja, imorrn blir det i alla fall att dammsuga och skura en sista gång (mest för att få bort alla leriga katt-tassar överallt) för att sedan visa lägenheten klockan 11. Sen kanske man får sova lite middag för att orka med kvällen. För det lär ju inte bli mycket sömn inatt. För sen på kvällen så blir det tacos och singstar här hemma. Vi behöver ju handla lite saker inför det med kom jag på..så där rök min planerade middagslur. Jaja, det löser sig. Trevligt ska det bli i alla fall. Några polare till Jesper kommer hit också. Trevligt värre.

Fan kan inte Tindra somna snart så att man kan gå och lägga sig?! Aja, får väl se när hon somnar. Själv har man ju då blivit så himla pigg så jag skulle nog inte ens kunna somna även om jag velat.

Nä nu får jag springa in och ge henne nappen igen.
God natt!

Kommentarer
Postat av: lena

hej malin, läste att lilla tindra hostar, be bvc skriva ut mollipect, det e för små barn då dom har hosta./kram Lena

2009-03-06 @ 07:31:15
URL: http://lenajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0