Så där ja!

Då har jag varit på intervjun. Det var väl inte riktigt något för mig. Dom jobbar precis som dom gör inom hemtjänsten. D.v.s alla bor i egna lägenheter och sådär. Dom behöver liksom en extra hand. Vissa behöver givetvis mer hjälp än andra men det är sättet dom jobbar på. Det var ju en heltid. 3 veckor under sommaren. Hmm..njaa..sen skulle man jobba 2 kvällar i veckan och varannan helg. Varannan helg kan jag ju, men kvällar blir svårt eftersom Jesper börjar 17.30. När man jobbade kväll så slutade man klockan 22. Kan ju inte direkt lämna Tindra ensam hemma heller. Så det blir verkligen svårt. Nää, jag skulle få besked nästa vecka, men då kommer jag nog tacka nej, tyvärr. Bara till att söka något annat. Har sökt jobb som säljare med, för tele 2. Det kanske kan vara nått? Får väl se på det.

Nu har vi hunnit äta med. Jisses vad mätt jag blev!! Vi käkade maxibiff som vi marinerad med en marinad som hette någonting med Chipotle. Den var riktigt god faktiskt. Jag har ju fått dille på att smaka olika marinader. Känns lite "roligare" med maten då. Så nu har vi testat den. Den var rätt stark men god. Så nu blir det till att kika på en ny marinad nästa gång vi är och handlar, hehe. Får väl se vad vi hittar. Måste ju prova innan man premiärgrillar, haha!

Nä nu ska jag ta mig en snabbkik, sen ska jag busa lite med lillan.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0