Så var det gjort!

Jaa, äntligen säger jag. Nu har papprena kommit iväg till kommunen, så nu är det klart. Känns skönt. Så nu är det officeelt att Tindra börjar skolan in på dagis på sin ettårsdag, hehe. Det var liksom så lägligt att hon fyller år på en måndag iår så det kunde ju inte bli bättre. Usch, jag är nervös redan. Lämna bort min lille skit till främmande människor. Men men, det blir nog bra.

Före vi lämnade papprena var vi och handlade, så nu har vi mat ett tag till, hehe. Även mat till Tindra och så köpte vi en ny gröt till henne. Får se om hon tycker bättre om den och den kanske går ner lättare. För just nu trugar vi nästan i henne gröten. Men det roliga är att Tindra älskade den gröten i början. Men men, vi får väl se. Ska göra ett försök i alla fall. Och nu ska jag snart börja med maten och sen bär det iväg till bvc. Uscha mig, jag är så nervös. Håll tummarna för oss nu! Att hon har gått upp tillräckligt i vikt!

På lördag kanske det bär iväg till Borås. Det ska bli kul! Få träffa min moster och mina små kusiner. Eller jaa, 2 av mina mostrar, hehe. Och massa ungar! Malte, Malva, Jonathan och Lova. Lova är ju född samma år som Tindra så då får hon också busa av sig lite. Det ser jag fram emot. Att få träffa dom igen. Allihopa! Men dom skulle iväg och rida på förmiddagen runt 12, så om vi åker här hemmifrån runt 12 så borde det vara ganska lagom. Jag kommer inte ihåg hur länge det tog att köra dit faktiskt. Aja, det blir nog bra.

Nä nu blir det matlagning. Simpelt. Har köpt färdiggrillad kyckling och ska bara göra pommes till.
Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0