Skitspel och lite planering inför morgondagen

Ja bingolotto är ett jäkla skitspel. Jag hade som sagt 4 lotter och jag vann inte på en enda. Bojkotta bingolotto!! Nää det är faktiskt rätt skoj att spela. Så jag klagar egentligen inte. Dessutom var ju 2 lotter gratis. Men men, det blir nog bra. Kanske spelar nästa söndag med, det vet man aldrig, hehe.

Nåja nu sitter jag här och grunnar. Jag funderar på att åka till biblioteket imorrn. Lämna tillbaka 1 bok och så ska jag låna någon annan bok. Men jag vill inte avslöja vilken, utan det får bli en överaskning sen om jag kan få göra klart mitt projekt som jag planerar, haha. Spännande va? Nä, men jag vill testa först och se om det går vägen så att jag inte totalt dumförklarar mig själv. Sen funderar jag på att åka till öppna förskolan imorrn med. Tindra är ju bättre nu, hon hostar i princip ingenting. Men jag kanske skulle avstå ändå, iaf en dag till. För på tisdag så är det ju unga föräldrar på öf. Kanske ska hålla mig tills dess. Och så åker jag ut en sväng till torp istället och shoppar lite annat till mitt projekt, hihi. Ska bli spännande detta och se om det går vägen.

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite i en av böckerna som jag lånat. Måste ju läsa ut dom snart känner jag. Kommer aldrig till skott!

Sov så gott, skriver någon rad imorrn om hur det blir.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0