Skönt!

Japp, nu har volvon försvunnit! Skönt! Ett problem mindre i vardagen, hehe. Vi var och fixade det förut. Så nu slipper man tänka på det.

Sen tänkte jag bara visa mitt senaste inköp. Jag visade ju en bild igår, men jag tog en bild igår kväll när jag lade mig och läste. Titta här vilken smart uppfinning.



Den funkade skapligt i alla fall. Jag kunde läsa några kapitel. Visst det var väl inte lika bra som en vanlig lampa, men det funkar.

Jag fick inget paket idag heller. Nu börjar jag bli fruktansvärt otålig. Kommer det inte imorrn blir jag förbannad på riktigt, haha! Nä men dom borde väl egentligen få tills på fredag på sig, för då har det banne mig gått 5 arbetsdagar sen jag fick det mailet. Annars ringer jag fan och klagar på dom *tss*

Undra vad man ska göra idag då. Jag har redan kollat på det nyaste avsnittet av OTH (Anonym: Japp självklart vet jag att det kom ett nytt avsnitt idag :D), Alex åker till Vargön och Jesper jobbar ju. Blir nog att köra en pilates idag. Körde ju lite hip hop igår så idag får det bli pilates. Sen får jag väl fortsätta läsa min bok.

Nä nu ska jag ta mig en snabbkik och sen ska jag ge Tindra lite mat.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0