Solbränna!

Ja jag sitter som sagt och kollar igenom massa bilder, och då hittade jag denna bilden:

Snacka solbränna eller?! Jag brukar ju som sagt aldrig bli brun, men på denna bilden var jag rejält brun. Det var sommaren 2006. Alltså snart 3 år sen, haha. Vad säger ni? Ska vi satsa på att få en sån här bra solbränna till sommarn? Ja ska då ge det ett försök i alla fall, hehe. Undra om 2006 var den sommaren som vi var så himla mycket på skara sommarland, det var det nog. Och så var jag väldigt mycket på stranden, för jag var arbetslös har jag för mig. Hmm..ja kanske var så. Skit samma, såhär brun vill jag bli igen i alla fall! Synd bara att man har en massa fula bristningar på magen, man kanske kan sola bort dom? Haha! Njaa, vi får väl se om man vågar visa sig i bikini i sommar, annars får man väl försöka sola magen hemma. HAHA!

Sen tänkte jag bara berätta att jag ska och kolla på en lägenhet klockan 19. En fyra här på samma område. Ska bli spännande att se om den är nått att ha. Tydligen var inte tapeterna sådär jättefina, men smaken är ju som baken, så vi får väl se vad jag tycker. Får återkomma sen när jag varit där. Och vill vi ha den så får jag ringa till våran hyresvärd imorrn, för hon var tvungen att veta så snart som möjligt. För det var fler intresserade. Trodde ju inte att detta skulle gå såhär fort, vi ställde oss ju i kö för bara någon vecka sedan. Men som sagt, jag får återkomma ikväll.

Nä nu ska jag gå och ta tempen på min lilla sjukling!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0