Sovmorgon idag igen!

Eller jaa, Tindra vaknade klockan halv 6, men då stoppade jag nappen i munnen på henne och då somnade hon om. Sen väckte hon mig runt 8-tiden och då var det ju bara till att gå upp. Skönt att få sova en stund. Så nu känner jag mig mycket piggare än igår morse.

Idag har vi endel att göra innan Jesper ska åka till jobbet. Först ska vi åka och lämna tillbaka minibussen som dom har haft i helgen. Sen måste vi åka och handla. Mat till oss och mat till lillan. Undra vad man ska hitta på för mat idag då. Någon som har nått förslag? Jag har så himla dålig fantasi alltså. Kanske skulle steka hamburgare? Göra ett hemmagjort skrovmål? Får väl se vad gubben är sugen på också. Sen hade jag ju förståss behövt städa med. Plocka undan lite och dra en sväng med dammsugaren så att lillan kan få kräla runt här på golvet. Ligger fan katthårsdammtussar överallt trots att det inte var längesedan jag dammsög. Jag är så less alltså! Det hade fan räckt med 1 katt. Hum hum.

Jag har ju sagt att jag har vunnit en jacka på tradera, eller hur? Jag kan ju säga att jag fortfarande inte har fått något vinnarmail av denna personen. Jag vann jackan i lördags morse. Men igårkväll mailade jag snällt och bad om kontonummer så att jag kan betala jackan. Inget svar. Hur lång tid ska man ge innan man mailar igen? Hur lång tid ska man ge innan man lämnar negativt omdömme? För jag menar, jag har för mig att det stod i annonsen "betalas senast inom 5 dagar efter avslutad auktion" så då borde man ju skicka kontonummer så att man har en chans att fullfölja dennes "krav" eller? Nåja, jag väntar ett par dagar till i alla fall. För vem vet, hon/han kanske har legat sjuk och inte orkat ta sig till datorn eller nått. Vi får väl se.

Sen väntar jag ju på svar från net on net med. Jag mailade dom i helgen eftersom det står på deras hemsida att uv-filtret som jag har beställt inte kommer in fören i mitten på april!! Då blev jag förbannad eftersom dom sa i telefon att dom skulle skicka sakerna IDAG! Så jag hoppas fan att dom svarar idag! För får dom inte in det jävla uv-filtret fören i mitten på april får dom fan skicka väskan i alla fall! Det är ju den som är viktigast för mig! Det är ju den jag behöver NU! Åååh jag blir så frustrerad! Jag ska ALDRIG MER beställa något från net on net. Så det så! GRR!!

Nä nu ska jag sluta skriva. Blir ett så argt inlägg annars.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Oftast så finns det ju tele nr på tradera, om personen angivit rätt nr så kan du ju slå en signal dit.

Sedan hamnar även mail i skräpposten ibland, det kan det ju även ha gjort för henne.

Jag brukar vänta 1 månad innan jag lämnar negativt, både som säljare och köpare.

2009-03-23 @ 15:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0