Tack!

Tack net on net! Dom har skickat min väska idag! Jag har haft mailkontakt med dom och nu sa dom att dom skulle skicka väskan idag så skickar dom uv-filtret vid ett annat tillfälle. Så nu blev jag glad, YIPPIIIIEEE!!! Nu fick jag även ett kollinummer och det står att posten har hämtat den och att den transporteras, så har jag tur så kommer den imorrn, senast onsdag. Gud vad glad jag blev!

Sen tänkte jag svara Sophia på båda hennes kommentarer: Ja, jag får nog vänta en månad innan jag lämnar negativt och hoppas att hon kanske hittar mailet OM det har hämnat i hennes skräpmail. Nästa: Ja, jag har allt tänkt gå dit och kolla vad det är för tider som gäller och jag håller med, alla jobb är bra jobb i dagens läge. Men jag får uppdatera efter att jag varit där på torsdag :)


Tindra har gjort stora framsteg idag. Hon försökte ställa sig upp i sängen imorse, men hon klarade det inte riktigt. Sen när hon kröp runt här på golvet hittade hon fram till sin babysitter. Hon ställde sig upp på knä mot den, kom nästan upp på tå men då halkade hon ner på knä igen. Vi har helt enkelt för halkiga golv. Imorrn ska vi prova igen i bara bodyn, då har hon ju inga halkiga kläder på sig, får se om hon kommer upp och står då, hehe. Nu ligger hon redan och sover, för hon var så himla trött. Allt som allt har hon sovit 45 minuter idag på dagen. 20 minuter imorse och 25 minuter på eftermiddagen. Vi ska börja försöka ta bort den ena sovstunden för henne nu så att hon kanske sover endast en gång, en längre stund, mitt på dagen. Kanske blir bättre för henne med. Men imorn får hon vila på morgonen som vanligt för vi hade tänkt åka ner till öppna förskolan (unga föräldrar) imorn.


Nåja, detta var sista uppdateringen från mig för idag. För nu ska jag titta på unga mödrar och sen ska jag träna.

Ha en trevlig kväll (och natt)!

Kram!


Kommentarer
Postat av: ` iѕaвella ѕz . - вloggкяiтiк näя den äя ѕoм вäѕт

sv: hon är inte så präktig som man tror ;)

2009-03-23 @ 20:07:41
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till med träningen då :)

2009-03-23 @ 22:28:05
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Hejsan :) Hur gammal är du och din söta lilla?

2009-03-23 @ 22:32:06
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0