Underbara morgon!

Ja idag är det faktiskt en underbar morgon, trots att det har snöat inatt! Tindra vaknade klockan 6, men vi klev inte upp, hon somnade om och vi sov till 8..igen.. Sen klev vi upp och jag gick och ställde mig på vågen, och vad tror ni? Jo jag har gått ner ett kg till! Så nu står vikten på 66,9kg. Förra veckan vägde jag ju som sagt 67,7 så jag har faktiskt gått ner lite, hihi. Kan denna dagen börja bättre eller? Nää tror inte det. Så jag funderade faktiskt på att gå ner till öppna förskolan sen, men jag tror att jag hoppar det idag. För det var svinkallt ute och blåser gör det med. Blir nog en träning ikväll istället. Får väl se om Krewer kommer hit ikväll och tränar med mig eller om jag gör det själv. Vad ska jag träna ikväll då? Hiphop&pilates eller Deanne Barry - aerobic sexy lessons? Idag har jag alltså gått ner 20 kg sen den dagen Tindra föddes. För jag gick upp 18kg när jag var gravid. Känns bra! *Segerdans*

Sen längtar jag till middagen med, för jag ska göra korvstroganoff idag. JIIIIEEE!! Det var längesedan jag åt det nu. Jesper, som inte tycker om korvstroganoff, ska väl käka nått annat. Han funderade väl på att köpa hem en pizza eller mcdonalds tror jag, hehe. Får väl se vad han känner för. Sen får vi väl se om jag blir dålig i magen idag också, av grädden i maten. För jag har länge fått magknip av mjölk och grädde, men nu de senaste dagarna som jag har ätit nått med grädde och sånt så har jag blivit KASS i magen! Inte bara magknip utan..aa..ni får räkna ut det själv. Så vi får väl se efter dagens middag.

HÅLL TUMMARNA PÅ ATT MIN KAMERAVÄSKA KOMMER IDAG!!!

Ha en trevlig dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har en frågestund nu så ställ gärna en fråga om det är något du vill veta! :) Kram

2009-03-24 @ 14:54:04
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0