Vilken morgon!

Åååh vad trött jag är nu! Tindra bestämde sig som vanligt nu för tiden att vakna klockan 6. Men i vanliga fall brukar hon somna om ganska snabbt, men inte idag. Hon totalvägrade och låg och gapade i sin säng. Grr! Så det var bara till att kliva upp. Så vi får väl se hur gnällig hon blir sen när hon inte får sova.

Sen har jag väl mig själv att skylla att jag är så trött. Jag gick iofs och lade mig vid 22.30, men jag somnade nog inte fören tolv. Och så vaknade jag till när Jesper kom hem från jobbet. Sen somnade jag inte om riktigt fören efter ett tag. Men nu har jag i alla fall läst ut den första boken som jag lånade från bibblan. 14 år och till salu hette den. Den var riktigt hemsk faktiskt. Man kan nog inte sätta sig in i en sådan situation fören man läser boken. Den handlar alltså om prostitution. Barnprostitution. Hur fel en tjej kan hamna p.g.a ett enda snedsteg. Det blev som en drog. Usch. Jag ryser så fort jag tänker på det. Men jag kan verkligen rekomendera alla att läsa den. Det hände någonting från början till slut. Man blir glad, och sen rasar allt igen. Läs den!

Ikväll blir det en vilodag för mig tror jag. Med träningen. Ska sitta bänkad framför tv:n och kolla på förlossningskliniken och sen riskförlossningar. Och så ska jag ju börja på den andra boken. Den heter Nattens barn, av Traci Lords. Har hört att den ska vara bra, så vi får väl se.

Men nu ska jag kika en snabbis på några bloggar och på forumet.
Ha en trevlig dag..idag ska vi till bvc..*nervös*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0