Woooow!

Jag gick på min lilla promenad till skogslyckan förut. Jag gick den lätta vägen dit men sen gick jag en annan väg hem, en som var lite längre och som har jävligt jobbiga uppförsbackar! Det var gött jobbigt men rätt skönt. Så det fick bli min träning för idag. Tog med mig kameran ut men jag fotade typ ingenting. Jag tog kort på en igenvuxen parkbänk, men det är väl inte vidare intressant heller. Jag orkade inte gå in och fota bäcken eller nått så jag struntade i det. Lite jobbigt när man har en barnvagn och putta på med. Kan ju inte direkt ställa henne på cykelvägen för att traska in en bit i skogen för att fota. Nä, jaja det blir väl bra detta.

När jag var på skogslyckan passade jag på att köpa mig en bingolott. Har inget bättre för mig ikväll. Kan ju alltid hoppas att man vinner nått denna gången. En bil hade suttit finemang! Eller en resa, hade vart gött. Komma iväg en vecka eller 2 så är våren här när man kommer hem igen. Hade ju varit perfa! Men det högsta jag vinner (om jag nu vinner) är ju max 100 kr, så det får man väl nöja sig med då antar jag.

Nä nu ska jag göra nått annat vettigt eller ovettigt..
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0