En dag idag med..

Ja då har man vaknat upp till en dag idag med. Idag är det dock tråkigare väder. Visst det regnade igår morse med, men det slutade och blev strålande sol med inte ett moln på himlen. Dock blåste det igår. Men men, idag är det också regn, får väl se om det blir som igår..

Igår var jag lite duktig faktiskt. Jag packade ner saker i 2 hela lådor, hehe. Så nu har vi inga prydnader kvar i tv-rummet. Jag har till och med plockat ner tavlor och drömfångare från väggen. Och så kom Krewer hit igår. Så vi hjälptes åt att torka fönstrena här på baksidan. Vi gjorde dock bara rent på utsidan, men ändå. Plus att vi torkade av runt fönstrena med. Så nu är det lite finare. Sen så plockade vi ihop här på baksidan med. Slängde skräp som har blåst hit, sopade och slängde tomma kol-påsar som blivit kvar sen festen. Lite ölburkar hittade vi med. Så det känns faktiskt bra.

Idag blir det fullt upp igen. Jag ska hoppa in i duschen när den här lilla damen vill sova. Förhoppningsvis dröjer det inte så länge. Sen när Jesper vaknat till liv så ska vi åka förbi Krewer och låna hennes kattbur sen ska vi hem och hämta Baileys. Sen ska vi åka ut till Dingle..igen, hehe. Baileys ska få flytta tillsammans med Tubro. Det känns faktiskt bra. För då kanske både Baileys och Turbo känner lite trygghet med varandra och kanske inte blir lika rädd..Ja jag tror att det blir bra i alla fall.

Nä nu ska jag faktiskt se om Tindra vill vila. För hon sitter här och gnäller.
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0