En morgon en dag som denna

Sådär ja, nu har jag och Amanda kommit överens om vilka bilder som vi skulle ladda upp på modellbilder. Det blev inte riktigt dom jag tänkte men jag blev ändå nöjd över resultatet! Dessa bilder blev det i alla fall:









Fotograf: Malin Andersson
Modell: Amanda Hallberg

Vill ni hellre kolla på sessionen på modellbilder så är länken här: http://www.modellbilder.se/photosession.php?id=33896

BILDERNA TILLHÖR MIG OCH AMANDA, INGEN ANNAN!!!

Idag blir det nog till att åka till Rabballshede-marknad. Jag har aldrig varit där och det var flera år sen Jesper var där. Så det ska bli trevligt. Tant skulle väl också följa med tror jag. Om hon inte är för bakis, hehe. För hon var ju och kollade på Lasse Stefans igår på lane loge, hehe. Så vi får väl se om hon orkat sig upp ur sängen och framförallt om hon orkar åka med. Annars blir det jag och Jesper och självklart Tindra! Ska se om jag kan köpa några strumpbyxor och sockar till Tindra. Det brukar ju finnas jättemycket sånt på marknader. Sen får vi väl se om jag hittar något mer skoj, hihi.

Efter marknaden ska vi stanna till på maxi (om nu tant följer med) och handla inför imorrn. Och vad händer imorrn då? Jo, jag ska ha tupperwareparty. Skulle ju egentligen haft det här hemma, men det blir lite trångt nu med alla flyttkartonger och sånt så vi kunde få vara hemma hos Krewer på deras inglasade altan. Någon som är sugen på tupperware? Hör av er i så fall.

Sen när vi har handlat så blir det att åka hem, lämna av allt och sen sticka iväg till lilla edet. Det blir nog massa tjöt och sånt. Men det kan vara nyttigt. Vi måste ju få lite stabilitet i crw nu. Men jag tror att det kommer bli bättre efter vissa saker har hänt. Så man kan ju hoppas.

Nää, har jag nått mer att skriva? Tror inte det egentligen. Så jag avslutar med lite "dagens".

Dagens mående: Ganska bra faktiskt. Lite trött.
Dagens humör: Än så länge är det bra, men det kan vända på 5 röda!
Dagens craving: Pågens gifflar.
Dagens vill ha: Pengar!

Ja det blev en kort lista idag. Men nu ska jag kika vidare. Måste duscha med.
Ha en trevlig dag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0