Fortfarande inte somnat!

Nä Tindra har fortfarande inte somnat och vilat sin första vilostund. Så nu struntar jag faktiskt i att låta henne sova. Hon får sova när hon blir trött helt enkelt..vilket hon garanterat kommer att bli snart. Men nu ska hon snart få en flaska och vi ska sätta lite fart nu tror jag. Det tog ju "bara" 25 minuter att få Jesper ur sängen idag, haha! Men det blir nog bra. Jag funderar på en promenad bort till krewer för att hämta kattburen, men det spöregnar ute så jag vette fan! Nåja, får väl se vad Jesper säger.

Jag hade ju fotat en påsklilja igår som jag tänkte visa bild på. Det är bara därför jag skriver egentligen. Så här är den!



Nä nu ska vi sätta lite fart!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin bild! :)

När är det ni ska flytta? Jag måste fråga en grej, visst var det så att det började växa tillbaka småhår på dig med efter ett tag ( tror det var vi som pratade om det på vimedbarn) i så fall hur har det gått med det? asså, jag blir tokig på mitt snart, vist har det blivit längre men man ser fortfarande inte klok ut! nu ser det ut som om jag klippt åt helsike för kort lugg, får likson snurra/linda in håret och sätta spänne, ha,ha. Tänkte bara höra om jag var den enda som har problem med det än.....

Kram

2009-05-07 @ 16:14:42
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0