Fotosession!

Ja då har man precis kommit hem för en skön förmiddag nere i bodele/skeppsviken. Modellen var trevlig och bilderna blev faktiskt rätt så bra. Så jag är nöjd. Jag kommer visa några bilder här på bloggen och några ska ju givetvis in på modellbilder också. Som pricken över i:et så blev jag stucken av en geting också. Tack för den. Så nu har jag precis kollat igenom bilderna, men jag vill sätta mig i lugn och ro och kolla igenom dom så jag kan bestämma mig vilka bilder som jag vill lägga upp.

Nu har vi precis beställt hem lite pizza, så vi sitter och väntar på att dom ska komma. Gottit. Sen ikväll ska vi iväg på lite nattliga aktiviteter, hihi. Som jag har längtat på att det ska börja igen. Ska ju ta med mig kameran också givetvis, hehe. Så då kanske ni får se lite bilder på det med.

Nä nu måste jag fixa iordning lite.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

En spännande och rolig dag :)

2009-05-16 @ 16:28:36
Postat av: Martina

hahha jasså är hon så;P haha!

martin och Bolle säger ju att Cornelia aldrig kommer bli en bulbrud om jag ska åka och titta på djur med henne hela tiden hahah!



Va kul att sessionen gick bra:D



kram

2009-05-16 @ 18:17:09
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0