Fy vad gott!

Ja nu har vi flyttat nästan helt klart! Det är bara städningen kvar i gamla lägenheten och så ska vi tömma garaget. Men det kan vi inte göra förän på måndag så detär bra med det. Så jag tänkte faktiskt att jag skulle dra ett snabbt blogginlägg idag innan jag sätter igång. Tänkte att jag skulle gå över och börja lite där borta. Tänkte att jag kanske hinner dammsuga hela lägenheten och kanske torka alla fönster. Sen skulle ju Jespers mamma komma hit idag med under hennes "rast" (jobbar delad tur) och hjälpa mig att städa resten. Så det kommer ju gå fort idag. Skönt som attan! Sen behöver vi ju inte gå in i den lägenheten mer, hihi. För då är det bara garaget kvar. Ni kan nog inte fatta hur skönt detta känns alltså!

Vi slet som djur igår. Bar och bar. Sen hade vi ju inte tillräckligt med flyttkartonger heller så vi sprang flera vändor och packade/packade upp, hehe. Men det gick ändå rätt bra. Vi hade ju rätt mycket hjälp och det tackar vi för. Mikey, Julia och Nixuz var ju här.Supersnällt med all hjälp!! 

Vad mer har hänt? Jo jag är utan kamera. Nu är den inskickad till nikon nordic. BLÄÄ!! Undra hur länge jag blir av med den nu. Jag är ju redan halvt hysterisk. Finns ju inget att göra!! MORR! Men men, skönt att få den lagad i alla fall. Men jag måste ringa till nikon på måndag. För jag var ju så dum. Jag skrev inte min adress på lappen med felbeskrivningen. Det var INTE bra. Så därför måste jag ringa till dom och säga hur det ligger till så att dom vet det. Annars får jag ju aldrig tillbaka kameran, hehe.

Nä hörni! Nu måste jag ta min lilla snabbkik innan jag springer över och börjar.
Ha en supertrevlig dag vänner! Kanske skriver mer ikväll om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0