God morgon, eller nått.

Jag är så jäkla trött. Men nu har jag legat på soffan en timme för att försöka slumra till lite innan lillan vaknar igen. Men det går inte. Ovanligt menar jag. Eller inte. Men sånt man får leva med.

Vad händer idag då? Ja jag ska försöka städa lite. Ska i alla fall dammsuga hela lägenheten tänkte jag. Kanske städa lite i sovrummet. För där ligger det kläder överallt. Kanske skulle packa ner lite kläder som jag inte använder. Det hade varit skönt. Men vi får se hur mycket jag orkar pilla med idag. För jag är inte den piggaste personen som lever idag. Sen är det så förbaskat tråkigt väder. Det blåser som fan! Det har gjort det i ett par dagar nu. Igår var det ju sol och sådär men blåsten..jaa..det blåser inte lite heller. Nu vill vi ha lite sommarvärme! Jag funderar faktiskt på att bränna en ny skiva med lite sommarlåtar på, så att man får lite sommarfeeling i detta, hehe.

Idag går jag in i vecka 9. Detta sägs vara den värsta veckan vad gäller illamående och sånt. Men jag mår fortfarande inte illa och har inte gjort det sen jag fick reda på att jag var gravid. Känns lite märkligt faktiskt. Är det inte meningen att man ska göra det? Jaa, jag vet faktiskt inte. Man blir ju lite nojig. Nåja, den 25e ska jag ju till barnmorskan igen. Ta prover och allt såntdär. Hujja! Det är ju det värsta med att vara gravid. Blodprover och stick i fingret. Men det börjar faktiskt kännas att magen växer i alla fall. Det är ju positivt förhoppningsvis. Kanske snart ska sätta igång och ta magbilder som jag gjorde hela förra gravven. Får väl se när jag börjar med det.

Nä nu ska jag faktiskt kika vidare litegranna innan Tindra vaknar igen. För hon har sovit en timme nu så det dröjer nog inte länge innan hon vaknar.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0