Lugna puckar

Ja då har jag precis brännt ut skivan med bilderna så jag kommer lägga dom på lådan imorrn. Jag hann inte idag. Men det blir nog bra. Nu har vi ätit med, det blev pepparrotskött idag, hehe. Inte för att jag hade någon vidare matlust idag. Hmm..aja, jag kanske blir hungrig ikväll, då får jag väl äta någon macka eller nått.

Nu sitter jag och kollar på reprisen av eurovision. Jag missade ju det igår. Men jag måste säga att jag har hört fler låtar som är bra andra år. Finns ingen som jag direkt fastnat för. Och han som vann..Norge..han var väl kass om nått eller? Nä jag gillade inte alls låten. Nåja, får väl hoppas att det är bättre nästa år. Vi funderade ju faktiskt på om vi skulle åka till Norge nästa år och sitta i publiken, hehe. Det hade faktiskt varit lite kul. Någon som vill åka med i sånna fall? Hehe!

Vad händer ikväll då? Ingen aning faktiskt. Blir väl att sitta och häcka framför tvn. Aa, just det. Jag går ju in i vecka 10 idag också. Jag ställde mig faktiskt på vågen och nog hade jag gått upp alltid. Jag vägde ju 66.9 för ett tag sen. Men nu väger jag 68 kg prick. SUCK! Hur ska detta sluta? Och jag kan egentligen inte göra nått för att förhindra att jag går upp i vikt heller. För jag får svinont i ryggen/fogarna om jag tränar eller går för mycket. Aja, det är nog bara gilla läget. Tur att jag inte vill ha fler barn efter detta. Så nu ska vi satsa på beach 2010 brudar! Hahaha!! Jag ska i alla fall. Tänk bara om man kunde få en operation efter nästa bebis när man har gått ner så mycket i vikt som man vill. Kunna operera bort allt löst skinn som blir. Men det kostar väl multum. Nåja, det blir nog bra.

Nä nu ska jag springa på toa.
Ha en fortsatt trevlig dag!

P.S GLÖM INTE KOLLA BILDERNA I INLÄGGET UNDER!! D.S

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag hänger gärna på att tittar nästa år =)

Vi pratade nämligen om det innan han vann att om Norge vann så skulle jag få gå nästa år. Då jag inte gör så mycket kul nu med barn både i och utanför magen =)

2009-05-17 @ 15:26:24
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: aLx

Jag ska med isåfall!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-17 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0