Morgonstund har guld i mun!

Ja så är det verkligen nu. Tindra har precis somnat igen och jag sitter och äter smörgås. Det är luuugnt och skönt runt omkring. Ska alldeles strax hoppa in i duschen också. Fräscha upp mig lite innan vi ska iväga och ranta. Det blir nog jäkligt bra detta!

Glömde ju skriva igår att vi nu bara har 1 endaste katt kvar. Casper åkte till en familj på Orust igår kväll. Så nu har vi bara Freya kvar. Hon som är inne mest av dom alla. Det påminde mig. Jag måste gå in och ta bort annonsen på Casper med. Kan ju vara bra att göra det. Hade behövt ändra annonsen på blocket med eftersom Baileys inte är kvar heller. Men det löser sig.

Tindra skulle banne mig inte alls sova nu på morgonen, så nu får hon vara vaken och så får hon sitta och titta på mig när jag duschar. SKOJ för henne! Eller inte. Men jag blir så trött..hon brukar alltid vila på morgonen. Men inte idag. Hon står i sängen och gapar och sjunger så att Jesper vaknar. Jag blir tokig. Så nu får hon inte vila fören efter att vi varit på bvc!

Nä nu ska jag ta och sätta Tindra i sin matstol och sen hoppa in i duschen!
Ha en fin dag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0