Nu funkar det!

Grattis! Nu funkar det att logga in på blogg.se utan problem. Inte för att jag vet vad jag ska skriva egentligen men ändå.

Nu kommer snart Jespers mamma hit. Hon skulle väl komma mellan 10.30-11 eller nått sånt. Så jag ska bara ge Tindra lite mat sen ska jag sätta igång med packning och städning.  Så badrummet ska städas idag, Sen är det inte så himlia mycket kvar att göra här hemma. SKÖNT!!! Längtar tills på fredag för då får vi nyckeln. Så då kommer nixuz och Julia hit och ska hjälpa oss och då blir det nog grillning på kvällen. Dom kommer väl hit på lördag med och hjälper oss. Så det tackar vi för. På lördag kommer ju även Mikey hit skulle jag tro. Så vi blir ju några stycken. Min lillasyster kommer hon med, men hon kommer nog mest få vara barnvakt, hehe. Men hon hjälper nog endel ändå. Så det blir bra. Sen på söndag skulle väl Jespers mamma komma hit igen och hjälpa till med den sista städningen. Gött som fan kan jag säga! WOHOO!!

Nää, jag får ta och ge lillan lite mat nu! Men jag får skriva mer ikväll.
Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0