Panik inför flytten!

Ja jag börjar faktiskt få lite småpanik. Vi ska alltså flytta och städa på samma dag. Känns inte alls toppen kan jag säga. Men vi ska i alla fall börja städa det grövsta. Typ spisen/bakom spisen och ugnen, torka alla fönster och ta grovjobbet i badrummet. Torka ur alla skåp och sånt. För efter det går det ju rätt fort. Men bara det att vi garanterat måste göra allt den 1 juni INNAN klockan 12 gör att jag får panik. Ska se om jag kan haffa hon som har andra lägenheten och erbjuda att dom kanske bara behöver skura ur ugnen/bakom spisen och badrummet så kan vi ta resten, bara vi kan få nyckeln kanske redan på fredagen innan..eller lördagen..det hade hjälpt väldigt mycket. Plus att det är enklare för oss att få flytt/bärhjälp på en helg än på en måndag liksom. Känns så jäkla surt! Jag kommer ju riva mitt hår! Plus att det inte ens är säkert att jag kan hjälpa till att flytta. Det får jag veta på torsdag. För om jag får jobbet på anticimex så börjar jag jobba den 1 juni, smidigt eller hur? Vafan ska man göra??? Jag blir gaaalen!! TIPS NÅGON??

Vad har jag gjort ikväll då? Jaa, skickat iväg några inbjudningskort över nätet till Tindras kalas. Sen har vi bara suttit och glott på tv och nu ska jag snart gå och lägga mig och fortsätta läsa min bok. Hoppas på att Tindra sover längre imorrn. För nu har vi täckt för fönstret ännu mer i sovrummet. För den rullgardinen släpper igenom för mycket ljus så jag misstänker att det är därför Tindra vaknar så tidigt. Men vi får väl se. Det får morgondagen utvisa, hehe.

Vad händer imorrn då? Jo, är det fint väder ska jag och en viss Krewer ut och göra en fotosession med tema bilmek. Ska bli otroligt skoj! Och så känner jag att jag måste öva lite inför lördag. För då ska jag ju fota en annan modell från Göteborg. Ska möta henne vid bodelle runt 12-tiden, så det ska bli spännande och kul.

Nä nu ska jag sova. Skriver mer imorrn!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: aLx

jag kan komma och hjälpa om det behövs :p

2009-05-12 @ 04:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0