Promenad

Ja det blev en liten promenad förut. Krewer frågade om jag ville med. Så jag slängde med mig kameran och traskade ut. Vi gick ner till fårhagen och kollade på alla söta lamm, hehe. Dom var så små och söta. Jag tog några bilder på dom som jag ska visa. Tog även bild på HAVET av maskrosor på ängen vid krewer och lite sånt. Här kommer lite bilder iaf.







Ja, jag orkar inte lägga upp fler bilder just nu. Har ju lagt upp lite bilder på bilddagboken med. Eller aa, 3 stycken tror jag det blev. Det är bilder från igår på dagiset. Tindra var ju mer nyfiken på alla barn som lekte än vad hon var att få vara med på kort, hehe. Sötunge.

Nu ska ag snart få se på sista avsnittet av oth! Iiih vad jag längtar! Jag väntar bara på krewer. Undra vad som kommer hända. Men jag är ju nästan säker på en sak. Kan ju bara hoppas att jag har fel. Ska bli spännande i alla fall. Får se hur mycket man sitter och lipar denna gången, haha.

Nä nu ska jag ta mig en snabbkik.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Fina bilder gumman..Haft en skön tisdag med sol & värme som mig.Ha en mysig kväll.kram

2009-05-19 @ 17:45:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

du hade fel! ;)

2009-05-19 @ 20:03:24
Postat av: freja

finns det nått sötare än lamm?

2009-05-25 @ 14:49:40
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0