Så kan det vara

Jag hade fel. YES!! Jag är faktiskt jäkligt glad att jag hade fel också, hihi. Men nu får man ju vänta all evighet innan säsong 7 kommer av oth. Hur ska man klara av det då? Undra om det står någonstans när den ska börja. Tror inte ens dom har spelat in den säsongen än. Men men, vi får väl se!

Vad händer idag då? Jo jag ska ta och ringa till a-kassan klockan 8. Tror att dom öppnar då. Måste ju kolla hur det är om jag får ett sommarjobb. För det är ju ett tidsbegränsat jobb. Förlorar jag då hela a-kassan och måste få nya karensdagar och sån shit? Jag vet inte. Det är i alla fall det jag ska fråga. För i sånna fall är det fan bättre att stämpla heltid. Men vi får väl se. Sen vet jag inte rikigt. Jag vill ut till deval och kolla. För dom hade tydligen stor utförsäljning av barnkläder. Så jag hade tänkt kolla. Sen ville Krewer ut och köpa wax till benen. Men vi kanske kan ta det i samma veva då? Får se när jag får väcka Jesper också. Han fråga om inte han kunde få lite sovmorgon. Han kom i säng halv 5 imorse. Nåja, det blir nog bra.

Är sugen på att komma ut och fota någonting. Men det är kasst väder. I alla fall nu på morgonen. Så det får vänta.

Nä jag har faktiskt inget intressant att skriva just nu.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Hoppas att du får en solig & skön dag som det är i Malmö stad denna morgon.kram

2009-05-20 @ 10:14:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda, guilty...

Oth älskare där... har jag missat slutet av säsong 6.. dags att uppdatera mig nu då

2009-05-23 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0