SÅDÄR JA!!

Sverige vann mot tjeckien igår med 3-1! Fy sjutton vad gott. Så nu är vi i semifinal! Den spelas ikväll klockan 20, WIIIE!!! Mot kanada. Så nu får vi hålla tummarna på att vi vinner även denna matchen!

Nu har jag precis kommit hem från arbetsförmedlingen. Påanmält mig till a-kassan. Men jag måste ringa kommunal och se hur mycket papper som dom vill få in av mig. Kan ju alltid hoppas att jag slipper ringa runt halva sverige och begära in arbetsgivarintyg. Nåja, det visar sig väl. Men jag är i alla fall skapligt nöjd med mitt besök på af! För jag fick en lapp om ett jobb som jag skulle ringa på och självklart ringde jag så fort jag kom ut i bilen. Så nu har jag fixat mig en anställningsintervju till nästa torsdag klockan 9 på morgonen, wiihoo! Och jag har ju fixat barnvakt med, haha. Fan vad jag är bra! Hehe eller rättare sagt så är Krewer bra för att hon kan vara barnvakt så tidigt på morgonen, hehe. Så nu ska jag bara maila in mitt cv dit också. Önska mig lycka till! Visserligen är det bara ett sommarjobb, men jag får i alla fall nått att göra ett tag. Så nu kommer jag nog få skjuta på norrlandsresan ytterligare om jag får det jobbet. Tyvär. Men vi kommer, jag lovar!

Nu ska jag käka lite frulle och sen ska jag börja ringa runt. Måste ju begära in ett intyg från fk med plus att jag måste säga att jag inte vill ha utbetalt lågnivådagarna så att jag inte blir återbetalningsskyldig eller nått sånt dumt. Nåja..ha en supertrevlig dag i regnet!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad rolig! heja dig!! vad är det för jobb du ska på intervju om?

Jag har också klippt lugg, eller lite svepande sådär så man kan kamoflera tusset liiile iallafall... Har ni regn i dag? vi har strålande sol och 15 grader! Jag är jätte lycklig. I kväll ska jag till o med ut och svira ha,ha! med jobbet, roligt. Hoppas att ni får en skön helg :D

Kram.

2009-05-08 @ 12:10:12
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0