Sådär ja!

Nu har vi bara två katter kvar. Casper och Freya. Var ju menat att det skulle komma hit en kvinna och hämta Casper igår så jag har tagit bort hans annons. Men jag får väl lägga ut den igen bara för det. Och så måste jag ju ta bort annonsen på Baileys eftersom han är borta nu. Det kändes jättebra att lämna han hos dom, han kom jättebra överens med deras andra katter direkt! Men han är ju så social med alla katter så egentligen borde jag inte ha förväntat mig annat. Men med tanke på hur rädd han var när vi flyttade sist så hade jag faktiskt inte trott att det skulle gå så bra. Dock så sket han i buren på vägen dit som han sedan kletade in sig i och det var inte det lättaste att tvätta av han. Men jag tog lite våtservetter så jag fick bort det värsta i alla fall. Stackarn. Men det blir nog bra. Dock fräste TURBO åt Baileys när vi kom, haha! Knäppa katt! Men det känns i alla fall bra.

Nä jag har inget mer att skriva just nu faktiskt. Jag ska göra min dotter klar för sängen och sen ska jag fortsätta dippa morötter och gurka i den underbart goda sweet chili-såsen som jag köpte idag, hihi. Mums fillibabba!! Men får nog spara lite till hockeyn! SVERIGE - LETTLAND IDAG MINA VÄNNER!!!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0